2012. október 8., hétfő

Bevezetés

Sziasztok! Nekiláttam egy új blognak, mivel a másik blogom már kezd elunalmasodni, de viszont ehhez a történethez rengeteg ötletem van.  Remélem, majd ezt a blogom is fogjátok legalább annyian olvasni, mint a másikat, de, ha lehet még többen és remélhetőleg majd kapok véleményeket is. Itt van a bevezetés, de tényleg csak egy rövidke, jó olvasást!

Bevezetés

Sziasztok! A nevem Emma Medwin, 20 éves vagyok és Brighton-ban születtem. Pár héttel ezelőtt legjobb barátnőmmel, Deborahval és barátjával, aki egyrészt legjobb fiúbarátom, Matt-el felköltöztünk Londonba, hogy belecsaphassunk a nagybetűs életbe. Egy csendes, eldugott utcában lakunk, egy emeletes házban. Amivel őszintén mondva eléggé meggyűlik a bajunk, igaz, hogy csak hárman vagyunk, de minden nap nagy a rendetlenség. Szomszédunkban 5 fiú lakik, valamilyen One direction banda tagja, nem is merem őket, de azt mondják róluk, hogy híresek és nagyon jól néznek ki és Deborah is nagyon bírja őket, de ez, most engem egyáltalán nem érdekel, mivel inkább szeretnék karrieremre és az új életemre koncentrálni. Szüleim meghaltak, mikor mindössze még csak 15 éves voltam. Deborah szülei neveltek fel, ezért is ilyen szoros a kapcsolatunk. Habár ők befogadtak és gondoskodtak rólam, mégis mindig egyedül éreztem magam és mindig is magamra voltam utalva. Megtanultam saját magamról gondoskodni, talán hamarabb felnőtté kellett válnom, mint más normális embernek. De inkább hanyagoljuk ezt a témát, nem szeretek erről beszélni. Jelenleg London egyik színházában vagyok színésznő, mindig is ez szerettem volna csinálni, imádom játszani és szeretem magam beleélni a szerepeimbe. Eddig még soha nem voltam igazán szerelmes, de még egy ideig várni is szeretnék ezzel, mert ahogy már említettem most sokkal fontosabb a karrierem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése