2012. november 20., kedd

3.Fejezet: Szülinap

Itt is meg szeretném köszöni, Nikinek a fejlécet. Köszönöm szépen, imádlak x :)
Előre elnézést szeretnék kérni a perverz részért, nem volt szándékos. 

3.Fejezet: Szülinap

Debivel vásárolni voltunk, mivel szombaton Matt szülinapja van és szeretnék egy meglepetés bulit szervezni neki. Ő ma pont dolgozik, Debi és én pedig szabadok vagyunk, úgyhogy ma egész nap van időnk készülődni. Tescoban álltunk és azon veszekedtünk, hogy milyen tejet vegyünk. Hát persze ez nálunk szokásos.

-De szánalmasok vagytok!- szólalt meg flegmán mellettünk egy hosszú barna hajú lány, majd arrébb lökött minket.

Természetesen ő nem más, mint Eleanor lehetett. Mellette egy göndör hajú, csinos lány volt, aki csak visszahúzódott a háttérbe és szégyellte magát Eleanor helyett. Eleanor kivett a hűtőből egy tejet és gyorsan elviharzott.

-Sajnálom!- nézte a szomorúan a földet a göndör hajú lány
-Nem gond, már kezdek hozzászokni.- mosolyogtam rá
-Danielle!- állt meg Eleanor csípőre tett kézzel

Tumblr_m6ogv0ksle1rnu4ioo1_500_large
Majd Danielle, miután megtudtok a nevét, El után ment. Úgy tettünk, mint ha semmi sem történt volna és folytattuk "vitánkat". Végül mindkét tejet megvettük és tovább mentünk.

Otthon míg én a tortát készítettem, Deborah felhívott pár embert, hogy meghívja őket meglepetésbulira. Mivel még sok embert nem ismerünk Londonban, ezért túl sokan nem leszünk. Elhívtam Bent, hogy ne legyek egyedül, hisz kb. mindenki párban lesz. Természetesen  Louis és Eleanor is együtt jönnek, célom, hogy Bennel féltékenyé tenni Louist. Vagyis megpróbálom.

*Szombat*

Reggel hajnali 5-kor keltem, hogy feldíszítsem az udvart. Deborah és Matt tegnap elutaztak Brightonba, hogy Matt szüleivel találkozzanak, ma délben érnek vissza. Ben segítségével 10 óra körül készen álltunk. Felmentem a szobámba, hogy felöltözzek, addig Ben elfoglalta magát a  nappaliban.

Elmentem lezuhanyozni, majd hajamat megmostam a mangó illatú samponommal. Belebújtam a köpenyembe, hajamat pedig felcsavartam egy törölközővel. Elővettem egy kék pánt nélküli ruhát, hozzá illő cipőt és kiegészítőket. Hajamról lecsavartam a törölközőt, majd megszárítottam. Felvettem a ruhámat, cipőmet és ékszereimet. Felvittem egy egyszerű sminket, hajamat, pedig kontyba kötöttem.
                                                                     
blue2
1 óra után készen voltam, Ben már majdnem halálra unta magát, de már kezdte megérkezni a vendégek. Ketten fogadtuk őket. Ott álltam Ben mellett, elég furán éreztem magam. Megérkeztek, azok, akiket a legkevésbé vártam. Kézen fogva jöttek. Belül teljesen összeomlottam.

-Fogd meg a derekam!- utasítottam Bent
-Oké!

Louis szerencsére észrevett minket és egyáltalán nem tetszett neki az, amit lát, aminek én természetesen örültem. Megkértem Bent, hogy tegyünk, úgy, mintha egy szerelemes pár lenénk, ami nem ment nehezen színészi tehetségünknek köszönhetően, és Ben sohasem volt közömbös nekem. Liam, vagyis azt hiszem így hívják, a göndör hajú lánnyal érkezett, akivel találkoztunk a múltkor a boltban. Gyönyörű volt irigyeltem. Eleanor is kitett magáért, kék csillogós ruháját messziről észre lehet venni.

 blue

Elég kényelmetlenül éreztem magam. Ránéztem az órámra. Még van időm, hogy átöltözzek, szóltam Benek és gyorsan felszaladtam a szobámba.

Ruhámat és cipőmet gyorsan levettem magamról és egy szál fehérneműben álltam a szekrényem előtt. Végre megláttam egy gyönyörű rózsaszin ruhát, amihez volt cipőm és kiegészitőm is. A melltartómat akartam levenni, de nem találtam a kapcsolót.

-Segítsek?- szólalt meg a hátamnál egy mély férfias hang

Nem ez nem Louis volt. Neki sokkal vékonyabb a hangja. Féltem megfordulni. Ott álltam egy szál fehérneműben, háttamnál pedig egy férfi, aki segíteni szeretne kikapcsolni a melltartóm. Lassan megfordúltam

-Ben, te meg mióta állsz itt? És mégis, hogy

És... nem hagyta, hogy befejezzem, megcsókoltam, én pedig... pedig visszacsókoltam. Mennyein csókolt, sokkal jobban, mint Louis. Az ágyra dobott. Csókunkat meg nem szakítva kikapcsoltam melltartómat. Nyakamat és mellettem kezdte el csókolgatni. Lassan halladt lefele, mig el nem ért a bugyimhoz, amit szép lassan lehúzott rólam és a belső combom kezdte el csókolgatni. Kicsit bűntudatom volt, csak nem értem miért, hisz Louis és köztem nincs semmi. Nem érdekelt semmi, hagytam, hogy Ben kényesztesen......

-Elnézést, megzavartam valamit?- kérdezte cinikusan Louis

Reflexből, gyorsan magunkra húztam a takarót.

-Ahogy láthatod, igen!- felelte helyettem is Ben
-Bocsánat. Csak szólni akartam, hogy mindjárt itt a szülinapos.- majd rögtön kiment

-Vedd fel a ruháidat, le kéne menjünk!- utasítottam Bent
-Rendben!- mosolygott és megcsókolt

Írtó ciki volt, de akkor most mi járunk? Mind1. Felvettem rózsaszín ruhám, rózsaszín tűsarkúm és kiegészítőim. Hajammal nem nagyon lehetett mit kezdeni, ezért csak szimplán kiengedtem.

pink
Bennel kézen fogva lementünk. Nagyon ciki volt Louis szemébe nézni, láttam rajta, hogy ideges, és az még egy lapáttal rátett mindenre, hogy Bennel egész végig ölelkeztünk és csókoltuk egymást. Látszott rajta, hogy féltékeny és még Eleanor hisztijét is elkellet viselnie. Én ezt természetesen élveztem, hisz ez volt a célom, csak félek, hogy a végén megsértem Bent.

Mikor Matt és Debi közeledni kezdtek, mindenki elbújt és mikor már Matt az udvaron volt mindenki előugrott és egy emberként kiálltottúk, hogy meglepetés. Meglepődött. Nem számított erre. Körbeölelgetett mindenkit, nekem, Deborahnak és Benek megköszönte, hogy megszerveztük az egészet. Debi észrevette, hogy Ben és én elég furán viselkedünk, fogjuk egymás kezét, stb, ezért félrehívott.

-Mi történt?- kérdezte izgatottan
-Hogy érted?- értetlenkedtem
-Te és Ben?
-Jaj ne is kérdezd!
-Mondjad már!- sürgetett
-Lefeküdtem vele.- mondta halkan
-Mesélj el mindent az elejétől a végéig!- kérlelt

Mindent elmondtam neki, vagyis nem mindent pontosan, csak a lényeget. Visszavegyültünk a tömegbe. Továbbra is Bennel voltam, néha Louisra pillantottam, még mindig dühös volt.

*Pár nappal később*

Munkába siettem, Louis szólt utánam. Szombat óta egy szót sem beszéltünk.

-Emma beszélnünk kéne!- kiáltotta
-Sajnálom most nincs időm!- se kedvem, motyogtam magamban

Beültem egy taxiba és egyenesen a színházba mentem. Bennel és beszélnem kellett, hisz vele sem találkoztam szombat óta. Sok megbeszélni valónk van. Bementem az öltözőmbe, letettem a táskám és indultam Benhez. Bekoptam az ajtaján, ő pedig csak annyit mondott, hogy menjek be. Mikor meglátott meg akart csókolni, de eltoltam magamtól, mert most beszélnünk kell.

-Beszélnünk kell!- ültem le mellé
-Na ez rosszul kezdődik.
-Nem biztos!- mosolyodtam el- a szombati esett. Azt szeretném kérdezni, hogy te azt komolyan gondoltad?
-Teljes mértékben.... igen. Emma- fogta meg a kezem- én szeretlek, és nagyon örülnék, ha te lennél a barátnőm.
-Én pedig örülnék, ha a barátom lennél.- mosolyogtam, most pedig én csókoltam meg

Még mindig rosszul éreztem magam Louis miatt, de nem érdekel, megpróbálom elfelejteni őt. Nehéz lesz...

6 megjegyzés: