2013. május 1., szerda

5.Fejezet: Új barátság vagy annál több?

Sziasztok! Tudom, hogy jó pár hónapja nem volt rész,  ezt csak azzal tudom magyarázni, hogy ha a lustaság fájna, akkor én már halott lennék :D Következő rész sem lesz egy ideig szerintem, mert jön a ballagás, vizsgák and stuff, so szerintem következő rész talán június végén, júliusban lesz, de lehet hamarabb, de nem ígérek semmit!

 5.Fejezet: Új barátság vagy annál több?

Large

Reggel kicsit idegesen ébredtem, mert sikerült elaludnom. Ez is csak én lehetek. Gyorsan összeszedtem magam, kimásztam az ágyból és ruhákat kerestem. Fogalmam se volt, hogy milyen ruhákat kéne vinnem, mivel Harry semmit nem mondott a fotózásról. Tettem félre tavaszi, nyári, elegáns, laza és még téli ruhákat is a biztonság kedvéért. Felvittem egy alap, natúr sminket, majd a sminkesek úgyis azt kennek rám, amit akarnak. Hajamat kivasalva engedtem, hogy a vállamra omoljon, felvettem egy fekete ujj nélküli felsőt, egy farmert, lábamra felhúztam egy fekete cipőt és felkaptam fekete bőrdzsekim.

http://ak1.polyvoreimg.com/cgi/img-set/cid/68161512/id/2XfBXVEfQgOfl8O8LJecjg/size/y.jpg

Leszaladtam a konyhába, hogy gyorsan bekapjak egy pár falatot, Debi és Matt már megelőztek.

-Hát te meg hova sietsz?- kérdezte Matt kíváncsian
-Nem mondtam? A fotózásra.- mondtam két harapás között
-És mikor érsz haza?- érdeklődött Debi
-Nem tudom, mivel utána próbára is kell mennem. Szerintem majd csak este.- indultam el- Na de sietek, sziasztok!
-Szia.- köszöntek már az ajtóból

Egy ismerős alakot láttam a másik oldalt, de próbáltam arra gondolni, hogy csak képzelődöm. Sajnos nem.

-Kicsim, hova sietsz?- kérdezte egy csók után Ben
-Ben. Hát te meg mit keresel itt?- ekkor megpillantottam Harryt, aki rám mosolygott és LOUISt, mindketten Hazza kocsija felé mentek. Most mit mondjak Bennek? És Louis meg miért jön velünk?
-Eléd jöttem, már rég voltunk kettesben.- nyomulni kezdett
-Sajnálom, de most nem érek rá.- nyomtam egy csókot az ajkára, majd ellöktem magamtól
-De hát...-tette szét a karját, de én ekkorára már a kocsiban ültem

Beültem a kocsiba előre, Harry mellé. Louis hátul ült. Még mindig nem értem miért van itt. Harry egy ideig nézett, majd megtörte a kínos csendet.

-Jól vagy?
-Persze, minden rendben.- nem semmi sincs rendben, de biztos, hogy nem fogok megtörni Louis előtt.- Ő mit keress itt?- kérdeztem Harrytől suttogva
-Ott akar lenni a fotózáson. Remélem nem gond.
-Nem dehogy.

Mi van? Ne ezt nem akarom. Mért csinálja ezt? Talán élvezi, hogy mindig szívat. Utálom! Utálom, mert szeretem és ezt teszi velem. Miatta pedig Bent mindig megbántom, tönkre teszi az életem. Ezt nem így terveztem. Mikor Londonba költöztem, új életet kezdtem, azt hittem, hogy minden jó lesz, de nem, neki muszáj volt befészkelnie magát az életemben és tönkre tenni azt. Egyszerűen nem tudom, mit érzek. Utálom, mert szeretem. Utálom, mert ezt tette velem. Ő is szeret. Barátnője van. Barátom van. Nem szeretem Bent. Még hogy az élet egyszerű Londonban, nem egyáltalán nem az.

-Nem gond, ha megállunk itt egy kicsit?- zavarta meg a gondolataim Harry
-Nem, dehogy.- ráztam meg a fejem
-Te nem jössz?- kérdezte Louis
-Inkább itt maradok.
-Hozzunk valamit?- érdeklődőt Harry
-Köszönöm nem.

A két fiú bement a kis kávézóba, ahol, ahogy hallottam a rajongók egy nagy sikítással köszöntötték őket. Sokáig bent lesznek. Elővettem a telefonom, hogy készítsek egy képet, majd tweeteltem.

Emma  Medwin                                                                                                                                                      http://24.media.tumblr.com/4144ec94e06a481ddc76458620b0c889/tumblr_mg03huSRci1rjujryo1_250.png
Nagy nap, már nagyon izgulok, főleg, hogy ő is itt van. xoxo

Egyedül ültem az autóban már egy ideje. Rápillantottam az órámra, már 30 perce bent voltak a kávézóban a fiúk. Sok minden volt a fejemben. Pár hét alatt teljesen megváltozott az életem. Van egy barátom, akit igazából nem szeretek, mert egy híres énekesbe vagyok szerelmes, aki véletlenül a szomszédomban lakik. Ő is szeret, neki is van a barátnője és élvezi, ha feldühít. Nem hiszem el, hogy ez velem történik. Ennél rosszabb már nem is lehet.

Vagy mégis. Itt jön Louis, egyedül... hol van Harry? Nagyon remélem, hogy nem szándékozik beülni a kocsiba, nm szeretnék kettesben lenni vele. De és tessék már nyílik is az ajtó. Hátranéztem és félénken rá mosolyogtam. Neki természetesen óriási vigyor volt a képén.

-Tessék ezt neked hoztam.- nyújtott át egy nagy pohár kávét
-Nem kértem semmit.
-Nem gond. Vedd csak el.- én csak meghúztam a vállam- Nyugi nem tettem bele semmilyen mérget, vagy hasonló, nem akarok ártani neked.
-Nem is gondoltam ilyesmire.- elvettem tőle a kávét
-Mi bajod van velem?- kérdezte, mintha nem történt volna köztünk semmi
-Most komolyan? Semmi...

Most mit mondjak neki? Nem mintha, ha nem tudná, hogy mi folyik köztünk. Ezt is direkt csinálja, direkt eljön a fotózásra, idegesíteni akar. Áh mikor jön már Harry, nm akarok kettesben maradni Louisval többé. Elegem van belőle. Na jó elég ebből a sajnáltatásból. Ott is jön Harry, végre.

-Hiányoztam?- vigyorgott Hazza, áh csak most veszem észre milyen cukik a gödröcskéi
-Indulhatnánk?- sietettem
-Minden oké?- furán nézett
-Természetesen.- felelte Louis

Az út további része csendben telt. A stúdió a város másik részén volt, elég messze a házunktól. Harry bevezetett az öltözőmben, nagyon otthonos hely volt, tetszett. Azt mondta, hogy készítsek elő három ruhát és majd jönnek sminkesek meg a fodrász és mindent elmesél a fotózásról. Azt tettem, amit a kis göndör szakértő kért tőlem. A három kedvenc összeállításom vettem elő, majd bejött egy aranyos, kedves barna hajú lány, aki elkészítette a sminkem. Egy natúr sminket kaptam, ami nagyon tetszett, hozzám illett. Hajamat begöndörítette, gyönyörű göndör tincseim lettek. Felvettem az első szettem. Nagyon tetszett, ahogy kinéztem, ritkán mondok ilyet, egyszerűen nincs önbizalmam, de most volt. Vagyis addig volt, míg meg nem láttam a stúdiót és Louist, akinek egy bazi nagy vigyor volt a képén. Végigmért tetőtől talpig, tetszett neki, amit látott, zavarba hozott, nem szoktam meg, hogy egy fiúnak tetszek. Soha sem voltam népszerű a fiúk körében. Harry egy fehér fal elé vezetett. Mindenhonnan fény világított meg. Szokatlan volt állni, még soha nem csináltam ilyet. Harry kezébe vette a gépet és jelzett, hogy most már neki kezdhetünk. Én csak ott álltam, fogalmam sem volt, mint csináljak, láttam Louis önelégült mosolyát, zavarban volt.

-Gyerünk, mosolyogj, menni fog!- utasított Harry

Valami mosoly szerűséget erőltettem az arcomra. Elég idétlenül nézhettem ki. Próbáltam felszabadulni, ellazulni. Nem ment, láttam Louisn, hogy élvezi, ahogyan szerencsétlenkedem. Láttam, hogy Harry zavarban van, biztos nem erre számított. Elegem lett, befutottam az öltözőbe, becsaptam az ajtót, leültem a székre, a könnyeim pedig eleredtek.

-Kop, kop. Bejöhetek?- hallottam egy rekedt hangot.
-Igen.

Harry mellém tett egy másik széket, ráült. Csillogó zöld szemeivel rám nézett, tudta, hogy nincs miden rendben, arra várt, hogy mondjak valamit. Pár percig csak csendben ültünk, nem tudtam mit mondani. Nem bírta tovább nézni, ahogy ott szipogok, magához húzott és megölelt. Ölelése meleg volt, szorosan ölelt. Jól jött már egy ilyen baráti ölelés. Felemelte a fejem, letörölte a könnyeim majd mélyen a szemembe nézett.

-Na és most mesélj, mi bántja kicsi szíved.- sikerült megmosolyogtatnia
-Harry...- néztem rá mosolyogva- nem szeretnék Róla beszélni.
-De nem tarthatod magadban örökké! Ez nem megoldás!
-De...
-Semmi de!!!

Rávett, mindent elmeséltem, ami bántotta 'kicsi szívem'. Először azt mondta, hogy beszél Louis, de persze ezt rögtön megtiltottam, hisz nem szeretnék még nagyon feszültséget köztem és Louis között, már túl sok lenne. Annyit beszéltünk, hogy észre sem vettük, hogy már egy teljes órája az öltözőben ülünk, ha nem jönnek szólni, akkor talán egész estig itt beszélgetünk volna. Hihetetlen mire képes ez a fiú, hála neki, végre szereztem egy kis önbizalmat.

-Menni fog?- kérdezte komoly tekintettel
-Igen... Várj csak, csinálnánk egy közös képet, csak úgy, egy emléknek? Hm?- kérdeztem félve
-Persze.- válaszolta mosolyogva

Elővettem telefonom, majd egy kattintással kész is volt a kép. Gyorsan még feltöltöttem twittere a képet (remélem a rajongók nem fognak megölni).

Emma Medwin
@Harry_Styles legjobb barátok? :)
http://25.media.tumblr.com/tumblr_mda9qekTwH1ruqxtro1_1280.jpg

*2 nappal később*

Épp Harry stúdiója felé tartok, már nagyon izgulok, ma fogom először látni a képeket. A fotózás vélgül nagyon jól sikerült, felszabadultam, nagyon jól éreztem magam. Louis terve nem sikerült, ezért a végén már megunta és inkább elment. Hülyén fog hangzani, de élveztem a tekintetét, és hiányzott miután elment. Na jó ez tényleg hülyén hangzott. Bennel 2 napja nem beszéltem, kivéve próba közben, amikor a szerep miatt muszáj volt hozzá szólnom. Mégsem volt olyan jó ötlet vele összejönni, nem érzem erősnek a szerelmem iránta, talán soha sem szeretem igazán. Lassan megérkeztem a stúdióhoz, Harry már az ajtóban várt egy nagy mosollyal az arcán. Egyre jobban izgultam.

-Te már láttad a képeket?- kérdeztem kíváncsian mikor oda értem mellé
-Neked is szia!- ölelt meg- Amúgy meg még nem.
-Jah öhm szia.
-Izgulsz?
-Szerinted?
-Nyugi, a képek tökéletesek lettek!- mosolygott

A képek az asztalon voltak kinyomtatva egy borítékban. Harry elvette őket és még direkt húzta az időt, míg végre kinyitottam és sorba letette a képeket az asztalra. Áh el se hiszem, hogy én vagyok rajtuk, nagyon jók lettek, soha nem készültek ilyen jó képek rólam. Teljesen elégedett voltam.

-Megmondtam. Tökéletesek, gyönyörű vagy.- mondta egy édes mosollyal az arcán
-Köszönöm.



Ajkaink egyre közelebb voltak egymáshoz. Harry meg akart csókolni, én nem akartam...
Az ajtón hirtelen BEN lépett be...

6 megjegyzés:

  1. Következőőőőőőőőőőőt:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sokara meg lesz, most mar tul vagyok a vizsgakon yey :)

      Törlés
    2. akkor majd sokat:)) nagyon jókat írsz:)

      Törlés
    3. köszi :) már a negyede megvan megpróbálok sietni :)

      Törlés
    4. na ? hol tartasz?

      Törlés
    5. bocsi, bocsi, most már tényleg sietek

      Törlés